ہفتہ , جولائی 24 2021
khidmat apki dehleez pr ad

خدمت آپ کی دہلیز پر

ساہیوال (چیچہ وطنی نیوز۔ 2 جون ، 2021۔ ارشد بٹ) چیف میٹرو پولیٹن آفیسر فرمان علی چودھری نے کہا ہے کہ وزیر اعلی پنجاب سردار عثمان بزدار کا “خاتمت آپکی دہلیز پی آر” ایک انقلابی پروگرام ہے۔

اس کے نتیجے میں ، عوام کو ان کی دہلیز پر گلیوں کی صفائی ، کوڑے کے خاتمے ، مرمت ، بحالی اور اسٹریٹ لائٹس کی تنصیب جیسے بنیادی سہولیات میسر ہوں گی۔

وہ یہاں اپنے دفتر میں سول سوسائٹی اور تاجروں کی انجمن کے نمائندوں سے گفتگو کر رہے تھے۔ انہوں نے کہا کہ اس پروگرام کے تحت کارپوریشن کے عہدیدار اپنی اپنی حدود میں رہ کر اپنے فرائض سرانجام دے رہے ہیں۔

انہوں نے کہا ، “ہم سب کو اپنے شہروں ، گلیوں اور شاہراہوں کو صاف ستھرا بنانے کے لئے مل کر کام کرنا ہوگا۔” اس کام میں اپنا پورا تعاون دیں کیونکہ ایک عمارت اینٹوں سے بنی ہوئی ہے۔ ”

انہوں نے کہا کہ پہلے مرحلے میں مرکزی شاہراہوں ، چوکوں ، گلیوں کی صفائی ، اسٹریٹ لائٹس کی مرمت اور تنصیب کی جارہی ہے۔ شہر کی صفائی ، کچرا ختم کرنے ، وال چاکنگ کے خاتمے کے لئے گلیوں کی سطح پر ٹیمیں تشکیل دی گئی ہیں جس کے لئے متعلقہ سپروائزر ذمہ دار ہے۔

انہوں نے کہا کہ موصولہ کسی بھی شکایت کو ترجیحی بنیادوں پر حل کیا جائے گا۔ فرامش علی چوہدری نے شہریوں پر زور دیا کہ وہ اس پروگرام میں کارپوریشن کے عملے کے ساتھ تعاون کریں۔

اس کے علاوہ شہر کے مختلف حصوں میں شاہراہوں ، گلیوں ، کچرا کو کچلنے ، وال چاکنگ کو ختم کرنے ، اسٹریٹ لائٹس کی مرمت اور تنصیب کا کام بھی بدستور جاری ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے