ہفتہ , جولائی 24 2021
Malala and Mia Khalifa

ملالہ یوسف زئی کو شادی کے متنازعہ بیان پر سخت مخالفت کا سامنا

اسلام آباد (چیچہ وطنی نیوز۔ 3 جون ، 2021۔ سعد) نوبل انعام یافتہ پاکستانی طالبہ ملالہ یوسف زئی کا شادی سے متعلق متنازعہ بیان مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ ٹویٹر پر ایک مقبول رجحان بن گیا ہے لیکن اس کا نام اپنے نہیں بلکہ میاخلیفہ کے ہیش ٹیگ کے ساتھ پیش کیا جا رہا ہے اور اب تک 1425 لوگوں نے اس ہیش ٹیگ کے تحت ٹویٹ کیا ہے۔

ملالہ کے بیان کو لوگوں نے تنقید کا نشانہ بنایا ہے اور انہیں پاکستانی فحش اسٹار میا خلیفہ کہا جارہا ہے اور میاخلیفہ ہیش ٹیگ اس وقت سرفہرست ہے۔

ملالہ یوسف زئی کا انٹرویو گذشتہ روز مشہور فیشن میگزین ووگ پر شائع ہوا تھا جس میں انہوں نے شادی اور تعلقات سے متعلق اپنے خیالات کا اظہار کیا تھا۔ ووگ میگزین کے مضمون کے مواد کے مطابق ، ملالہ یوسف زئی نے کہا:

“مجھے اب بھی سمجھ نہیں آرہی ہے کہ لوگ شادی کیوں کرتے ہیں۔”

انہوں نے مزید کہا ، “اگر آپ اپنی زندگی میں کسی کے ساتھ رہنا چاہتے ہیں تو آپ کو شادی کے کاغذات پر دستخط کرنے کی کیا ضرورت ہے؟ کیوں یہ صرف نکاح کی بجائے شراکت پر مشتمل نہیں ہوسکتا ہے؟”
 

Top Twitter Trends in Pakistan

ملالہ یوسف زئی کے بیان سے لوگوں میں غم و غصہ پایا گیا ہے اور وہ تمام سوشل میڈیا نیٹ ورکس پر اپنے خیالات پوسٹ کر رہے ہیں۔ ملالہ سارا دن ٹوئٹر پر ٹاپ ٹرینڈ رہی۔
 

Malala poster

ارسلان نے لکھا: “شادی سنت اور حلال طریقہ ہے …. لیکن اگر آپ بغیر شادی کے F ** K کو پسند کرتے ہیں تو آپ میاخلیفہ کے اسٹوڈیو میں جا سکتی ہیں۔
 

Mia Khalifa and Malala

 

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے